Talán akad pár olyan vállalkozó, akik emögött a kérdés mögött hálózatépítős tuti businesst szimatol, de a tájékozottabb versenyzők tudják, hogy miről is van szó, csak ők sem tudnak vele mit kezdeni. Te melyik tábort erősíted?
Ha azt gondolod, hogy ez is csak egy újabb túlértékelt marketingfogás, akkor feltétlenül érdemes továbbolvasnod.
A Google keresőben oldalt megjelenített cégadatlap, amely minden fontos adatot, néhány fotót és akár bejegyzéseket is tartalmaz, csodát ugyan nem fog tenni a vállalkozásoddal, de kétségtelenül ki tudja emelni az összes többi cég közül, sőt még a Google is értékelni fogja, vele pedig nem árt jóban lenni.
A Klikkmarketing szakértői segítettek összeszedni mindazt, amire érdemes ügyelned.
Légy te az üdítő kivétel!
Attól, hogy mások nem fordítanak gondot arra, hogy szép és tartalmas legyen a Google Cégem profiljuk, neked nem kell beállni a sorba. Légy te a kivétel! Mutasd meg, hogy a szemed a pályán, és figyelsz minden apró részletre.
Jóllehet sok cégnek van már Google Cégem profilja, de kevesen tudják, és még kevesebben használják azt a funkciót, ahol bejegyzéseket lehet közzétenni, és azt a szemfüles internetezők el tudják olvasni. Ezek a bejegyzések hét napig lesznek láthatóak a Google Cégem adatlapodon, így aztán érdemes hetente ugyanakkor rászánni azt az öt percet, hogy az aktuális heti blogbejegyzésedet posztold a Google Cégem felületére is!
Mondjuk öt perccel kevesebbet görgeted a feeded Facebookon, és máris csináltál valami olyat, amely elősegítheti, hogy a vállalkozásod keresőoptimalizálás szempontjából egy aprócska lépést tegyen előre. Nem nagyot, de ugye a sok kicsi…
A komoly vállalkozás kommunikál
Ugye, te is kerestél már a neten egy szolgáltatást, és a találati listából kapásból kiejtetted azt, amelyiknek nem él a Facebook-oldala, honlapján semmi új tartalom nincs hosszú ideje, nem látsz vásárlói visszajelzéseket sehol.
Ha nem szeretnél emiatt üzlettől elesni, akkor kommunikáld a közönség felé azt, amit te tudsz magadról és a termékedről, de ők még nem. Blogolj rendszeresen, legyen legalább heti 3-4 értékes Facebook-posztod, küldj hírlevelet, és poszotlj a Google Cégembe is.
Persze egyik sem fog varázsütésre milliomossá tenni, de ha mindegyik lehetőséget kihasználod, akkor saját magadnak teremtesz arra lehetőséget, hogy minél többen eltaláljanak hozzád.
Ha úgy érzed, jól jönne ebben egy kis segítség, kérd a Klikkmarketing szakértőinek a tanácsait, akik rendszerben gondolkozva tudnak neked támpontokat nyújtani a minél hatékonyabb online jelenlétedhez!
Élethosszig tartó tanulás
Pár éve robbant be a köztudatba ez a magyarított kifejezés, ami bizony meglehetősen igaz a vállalkozókra is! Nem lehet levenni a szemed a pályáról, folyamatosan jönnek újabb marketingeszközök, vagy a régieket gombolják újra.
Nem elvárható senkitől, hogy minden platformon naprakész legyen a vállalkozását vezetve, de egy jó vállalkozó pontosan tudja, kit érdemes figyelni, kinek a szakmai tudására érdemes hagyatkozni, és az ő iránymutatásaikat követve lehet úttörő a saját szakterületén!